neděle 12. září 2010

Volební program kapitalistické strany - upravená verze

1. Lidský jedinec je reálná osoba, neboť náleží sám sobě. Osoba je svobodná, pokud náleží sám sobě a nikomu druhému a je svobodná pouze tehdy, pokud je nevinná.
Chceme rozhodně obhajovat výlučné vlastnictví každého člověka na své fyzické tělo, identitu a vůli a všechny přírodou dané statky, které začne užívat za pomocí svého těla dříve, než tak učiní jiný. Z tohoto vlastnictví vyplývá jeho právo využívat tyto zdroje dle svého uvážení, pokud tím bez souhlasu nezmění integritu vlastnictví jiného člověka nebo bez souhlasu neomezí kontrolu jiného člověka nad jeho vlastnictvím. Jakmile je jednou nějaký statek poprvé přivlastněn, pak je možné získat k němu vlastnictví pouze prostřednictvím dobrovolného (smluvního) převodu vlastnického titulu z původního vlastníka na vlastníka nového. Opuštěné nevyužívané statky se opět stávají přírodou.
Tato práva jsou přirozená, neboť z logiky zákona jako řádu mezi osobami s vlastnostmi jsou určené přírodou. Jakékoliv jejich narušení je žalovatelné ze strany oběti nebo jejího zástupce a bude se řešit v souladu s principem plné odpovědnosti a proporcionality trestu.
Jakékoliv nakládání s vlastnictvím vlastního těla, majetkem, vůli a identitou druhého člověka bez jeho předchozího souhlasu je zločinem. Osoba, která provede zločin, je vinna a tedy náleží své oběti a proto není svobodná.
Státy, občané, firmy, university a školy, zaměstnavatelé a zaměstnanci, děti, ženy a muži, občané jako aspekty reálných osob nejsou reálné osoby. Jsou to imaginární osoby, které nemají práva. Nejsou svobodné, neboť nenáleží sami sobě. Nemají přirozené vlastnosti, aby mohly být reálnými osobami. Mohou být pouze prostředky reálných osob. Jsou to konstrukty lidské mysli podobně jako pozice figury ve hře. Jako role jsou obsazovány reálnými osobami. Nic ale nebrání, aby jejich roli převzal třeba počítač nebo zvíře. Jsou podřízeny pouze řádu pravidel zvanému např. pozitivní právo nebo legislativa.
Není přímá souvislost mezi řádem reálných osob - zákony a mezi řádem pravidel imaginárních osob. Nelze zaměňovat zákonnost a legislativu. Legislativa určuje pravidla mezi rolemi, nikoliv mezi reálnými osobami.
Zvířata nejsou ani reálné osoby ani imaginární osoby, protože jim nic přirozeně nenáleží. Proto nemají také žádná práva v řádu mezi osobami. Mohou se stát prostředky, pokud náležejí nějaké osobě.

2. Stejně jako jiní nemáme právo Vám nic nabídnout z neexistujících takzvaných veřejných zdrojů, neboť nechceme jiným konfiskovat majetek pro dosažení našich a Vašich soukromých záměrů, a tím Vám zabraňovat uspokojování Vašich nejnaléhavějších z dosud neuspokojených potřeb. Konfiskací cizího majetku bychom ztratili svou vlastní svobodu. Také nechceme skrytě konfiskovat Váš majetek podporou bank v jejich protiprávní a nezákonné úvěrové expanzi řízené státní centrální bankou.
Všechna další naše opatření jsou ve shodě s výše uvedenými přirozenými právy každého člověka a logicky z nich vyplývají. Prosazení změn násilným způsobem není našim záměrem.

3. Bude zrušen z výše uvedených příčin ihned státní monopol na útočné donucení těch osob, které nikomu nenarušují fyzickou integritu vlastnictví nebo nikoho bez svolení neomezují kontrolu nad jeho vlastnictvím. 


Secese od státu bez překážek je základní právo každého člověka.

Tímto se ruší cla jako zločinného nástroje pro přípravu válek a ochuzování obyvatel a daně a následně zanikne celní správa a finanční úřady. Stejně tak bude zrušen nelegitimní arbitrární nárok na územní monopol státu.
Vidíme velké nebezpečí pro společnost v tom, že zástupci státu, kteří mají monopol na útočné donucení bezúhonných lidí, zároveň vybírají prostředky na své vlastní odměny a projekty a nejsou podřízení právu. Budou zrušena ministerstva obrany a vnitra, armáda, policie a ozbrojená složka celní správy. Předpokládáme, že jejich obrannou úlohu jednotlivců spolu se soukromými zbraněmi převezmou soukromé pojišťovny, které snad jako jediné typy společností mají obchodní zájem na míru a bezpečnosti svých zákazníků.
Soudy bude privatizovány dle skutečných potřeb stran a bude zrušen státní monopol advokátů a exekutorů.

4. Naši zástupci zvolení do parlamentu budou hájit Vaši svobodu prosazováním právní společnosti. Pokud někdo z nás bude Vámi zvolen do parlamentu, bude hájit za vlastní prostředky Vaší svobodu obhajobou Vaší osobní domény a Vašich přirozených práv a nebude hlasovat pro zákony, které by vyžadovaly uvalení jakéhokoliv břemene bez Vašeho souhlasu a které by porušovaly tradiční pravidla a právní principy. Pokud jako poslanci porušíme ve prospěch jakéhokoliv konkrétního opatření Vaše práva v soukromých činnostech, pak přestáváme být Vašimi zástupci a ve svém poslání jsme selhali a Vaší důvěru zklamali.

5. Budeme prosazovat právo i v bankovnictví a v monetárním systému zrušením všech privilegii bank a převedení jejich činnosti do oblasti soukromého práva a privatizací peněz. Toto zrušení znamená mimo obecného prosazování přirozeného zákona také prosazování úplného krytí vkladů v bankách komoditními penězi, zrušení centrální banky s vyškrtnutím příslušného odstavce o ČNB v Ústavě a zrušení ministerstva financí.
Budeme prosazovat právní řešení - svobodné bankovnictví a individuální svobodu volby prostředku směny.
Upravíme okamžitě občanský a obchodní zákoník tak, aby nebylo možné beztrestně provádět úvěrovou expanzi.
Budeme usilovat o právní řešení bankovní reformy žalobami na banky a stát za defraudaci cizího majetku a padělání peněz a poškozovaní lidí vzniklými finančními a hospodářskými krizemi.

Navrhujeme rámcový scénář celosvětové bankovní reformy takto:

a) V rámci bankovní reformy se nabídne majitelům vkladů na požádání možnost nahrazení vkladů za podíly ve vzájemných fondech s varováním, že tyto podíly budou dále hodnoceny na trhu a nebudou garantovány. Tím se zjistí skutečné množství peněz v bankovním systému a zjistila by se velikost depozita na požádání. Každý vkladatel, který by tuto možnost využil, by obdržel počet podílů přesně proporčně k podílu všech svých depozit na celkových depozitech každé banky.

b) Každá banka by převedla svá aktiva na vzájemný fond, který by zahrnul veškeré bohatství a nároky banky kromě čistého jmění. Celkové bohatství, které bankovní systém vyvlastnil "zdaněním" je rovno aktivu bank držených v podobě nemovitostí, poboček, vybavení a zvláště úhrnu jejich investic do půjček průmyslu a obchodu, do cenných papírů zakoupených na burze a jinde a do státních dluhopisů vydaných vládou. Řízení těchto fondů by se stanou hlavní aktivitou bank po této reformě.

c) Zároveň centrální banka vytiskne bankovky na celkovou částku rovnou součtu všech deposit na požádání a ekvivalentů vedených na rozvahách bank pod její kontrolou a předá je bankám dle jejich depozit a zároveň by se zakázalo poskytování dalších půjček proti depozitům na požádání. Tyto peníze budou použity na 100% krytí zbylých deposit a ekvivalentů na požádání.

d) Aby banky nebyly odměnění za svou nekalou činnost, budou podíly v nových vzájemných fondech směněny za vydané státní dluhopisy ve všech zemích zatížených státním dluhem dle jejich tržních cen. Držitelé státních dluhopisů by za ně obdrželi podíl ve vzájemných fondech.

e) Ostatní státní závazky jako např. závazky v oblasti státního důchodového pojištění budou pokud možno konvertovány do dluhopisů a také směněny za podíly v těchto vzájemných fondech.

f) Poté bude centrální banka zrušena spolu s příslušnou legislativou a státním dozorem nad bankami.

g) Nova forma peněz bude zřejmě tvořena tím, co lidé vždy považovali za peníze, např. zlatem a jinými komoditními penězi. Tato fáze začne jakmile se stabilizují podmínky distribuce a těžba zlata ( po odeznění inflačního šoku způsobeného zvýšenou těžbou zlata) jako nejčastěji zvolených komoditních peněz. Pro snížení dopadů přechodů by mohla být uzavřena dohoda o pevných směnných kurzech mezi všemi měnami a tím určit jednotně celosvětovou zásobu fiduciárních prostředků a redistribuovat tuto zásobu mezi ekonomickými subjekty a soukromými bankami různých zemí zásobu zlata drženou světovými centrálními bankami.

h) Poslední fáze reformy je svobodné bankovnictví s povinným 100procentním krytím depozit na požádání.

6. Bude zrušeno pracovní zákonodárství, které poškozuje zájmy všech smluvních stran a privilegia odborů jednat protizákonně.

7. Podobně jako v bankovnictví prosadíme zrušení sektorového socialismu podřízením přirozených práv člověka. Došlo by při tom k privatizaci majetku, který nelegitimně vlastní stát a zrušení všech dotací v těchto oblastech socialismu včetně zákona o cenách. Bude provedena privatizace všech služeb státu, tedy i pozemkové fondy, katastrální úřady, obchodní rejstříky, patentové úřady, rejstříky a další státní registry.
Další příklady těchto oblastí vlivu státu, které budou zrušeny, jsou:
a) soudní systém - privatizace soudů, postupné rušení vězníc tak jak bude klesat zločinnost (neboť poškození lidé budou mít větší svobodu řešit své problémy), role státu coby žalobce, ministerstvo spravedlnosti, bude lidem vrácena svoboda postižených podávat žaloby,
b) důchodový systém - zrušení povinného důchodového zdanění,
c)sociální systém - zrušení sociálních zdanění a ministerstva práce a sociálních věcí,
d) školství - zrušení povinně školní docházky včetně do základních škol, ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy,
e) zdravotnictví - zrušení povinného zdravotního zdanění, zrušení ministerstva zdravotnictví, zrušení regulace zdravotního pojištění a regulace prodeje léčiv a určovaní cen léků úředně, zrušení povinného členství v lékařské komoře,
f) energetika - zrušeni energetického regulačního úřadu a různých státních či národních energetických plánů a projektů a všech ekologických projektů a dotací,
g) obrana - zrušení omezení na nošení a vlastnění zbraní a monopolu státu ve sféře obrany,
h) ochrana identity jednotlivců – zrušení úřadu pro ochranu osobních údajů, privatizace pozemkových registrů
i) doprava - privatizace silnic a železnic a zrušení daní z paliva, zrušení ministerstva dopravy a dalších úřadů jako je drážní úřad,
j) zemědělství - zrušení všech regulací a dotací, které způsobují nedostatek a drahotu potravin a jiných produktů, zrušení ministerstva zemědělství a příslušných úřadů a ústavů, státního zemědělského intervenčního fondu a všech vazeb na zemědělskou politiku EU a OSN,
k) průmysl, věda - zrušení všech dotací a různých státních privilegií, privatizace všech státních podniků a státních podílů ve firmách, privatizace vědeckých ústavů, zrušení ministerstva průmyslu a obchodu a všech dalších příslušných úřadů jak Český báňský úřad a výzkumné a zkušební úřady, zrušení dozoru státu nad patentovým řízení,
l) kultura - zrušení všech dotací a různých státních privilegií, privatizace kulturních zařízení, zrušení ministerstva kultury, zrušení dozoru státu nad ochranou autorských práv,
m) pracovní trh - zrušení nespravedlivých privilegií odborů na beztrestnost porušování smluvní svobody a umožnění smluvní svobody mezi zaměstnanci a zaměstnavateli, zrušení podpor v nezaměstnanosti,
n)hospodářská soutěž - zrušení zákona i příslušného úřadu pro ochranu hospodářské soutěže,
o) sázení a sport - zrušení monopolů sazky a regulace v této oblasti a dotací na sport včetně příslušného ministerstva,
p) komunikace - zrušení rady pro televizi a rozhlas i s poplatky na státní rozhlasové a televizní stanice, zrušení kontroly státu nad vlastnictvím frekvenčních pásem rádiových vln, zrušení státního monopolu na poštovní služby,
q) další úřady jako např. zrušení statistického úřadu, který se pokouší nahradit ztracenou cenovou strukturu prostředků ve veřejné oblasti, úřadu pro jadernou bezpečnost atd.

8. Privatizace všeho majetku státu bude provedena ve shodě s aplikace přirozeného zákona uvedeného v bodu 1. Pokud lze zjistit původního legitimního majitele, pak se vrátí jemu či jeho dědicům s tím, že to co by bylo k původnímu majetku přidáno si tito noví majitele ponechají, pokud jsou bezúhonní. Pokud už nelze zjistit původního majitele, majetek získá první bezúhonný uživatel, který není nikým žalován, že se aktivně podílel na narušení fyzické integrace vlastnictví jiných lidí.
Další možností je zahrnutí státního majetku do vzájemných fondů vytvořených v rámci bankovních reforem. Stát mnoho majetku získal úvěrovou expanzí udělením příslušných privilegií bankám.

9. Okamžitě budou zrušena všechna cla jako starobylého zločinného nástroje pro přípravu válek a ochuzování obyvatel.

10. Okamžitě budou zrušena všechna prohibičních opatření na trhu - např. zbraně, drogy, alkoholické nápoje.

11. Okamžitě budou zrušeny všechny daně, které jsou zločinem proti fyzické integritě vlastnictví bezúhonných lidí.

12. Prosadíme, aby parlament i vláda a jiné úřady pokud v nějaké podobě zůstanou nezasahovaly do práv a povinností rodičů a nesnažily se převzít výchovu dětí a péči o ně. Zrušíme různé podpory.

13. Církve získají svobodu omezenou přirozeným právem jednotlivců. Nebudou již dostávat příspěvky na svou činnost od státu.

14. Prostředky, které osvobozením získáte, použijete dle vlastních potřeb ve všech oblastech života. Každý bude mít svobodu ukázat to, čeho si váží a kolik tomu chce bez donucení obětovat z vlastního, zákonně získaného, majetku. Budete mít prostor a prostředky pro charitu a projevení soucitu k těm, kteří budou mít problémy. Získáte prostor pro hledání řešení dosud nevyřešených problému. Problémů je nekonečně mnoho, není třeba chránit marnou a neužitečnou, uměle vytvořenou, práci.

Žádné komentáře: